Tereza Roušalová
Jak přilákat soukromé dárce aneb Dárcovské programy v kultuře

Odhalte tajemství kvalitní a úspěšné práce se soukromými dárci a získejte dárce pro svoji vlastní kulturní činnost. 

  • E-book se zabývá možnými způsoby komunikace kulturních organizací s dárci, je zaměřen na tzv. dárcovské programy – tedy systematizovanou, jasně formulovanou a transparentní práci s dárci.
  • Nabízí čtenáři podrobný rozbor procesu hledání, výběru a oslovení vhodných potenciálních dárců společně s analýzou členění benefitních programů a jednotlivých benefitů. 
  • Jednotlivé kapitoly nahlíží do vnitřní organizace práce s dárci, která zahrnuje především způsoby personálního zajištění, vytváření dárcovských klubů a databází či zapojení členů správní rady do práce s dárci. 
  • Teoretické poznatky jsou v celé práci doplňovány příklady z praxe českých i zahraničních kulturních institucí
  • E-book je určen pro každého, kdo pořádá kulturní akce či provozuje kulturní organizaci a chce oslovovat a získávat soukromé dárce. 

E-book vám zdarma zašleme, stačí vyplnit emailovou adresu níže