Mastermind skupiny

Mastermind je uzavřená skupina lidí, která se pravidelně schází,
její členové se podporují a pomáhají si v řešení problémů.

Proč mastermind skupina? 

Obecně jsou mastermind skupiny vhodné pro všechny, kteří chtějí znát jiný úhel pohledu na svůj problém, učit se ze zkušenosti druhých, mít podporu skupiny a společně růst.

Jako pořadatelé a kulturní manažeři jste na své problémy většnou sami. Většinu času se zdržujete ve vaší vlastní hlavě. Řešíte, přemýšlíte, plánujete. Často je však posun pomalý nebo se nemůžete hnout z místa. 
Přitom by vám mnohdy stačilo slyšet názor někoho druhého. Jiný pohled na věc. Popostrčení správným směrem. Ideálně od člověka, který podobný problém už vyřešil.

Hledání řešení na vaše problémy s dalšími zkušenými lidmi vám může ušetřit mnoho času, stresu, pokusů a omylů i pádů, a samozřejmě i peněz. 

V mastermind skupině se potkáte s lidmi, kteří řeší podobné problémy jako vy, a dost možná je už vyřešili. Vědí, co funguje a co nefunguje.

Jak to bude probíhat?

  • Pokud se přihlásíte, stanete se členem uzavřené skupiny pro maximálně 9 lidí.
  • Jednou za 3-4 týdny (kromě léta) vás pozveme na setkání skupiny, celkem na 6 setkání, každé na 3,5 hodiny.
  • Na každém setkání bude prostor, aby každý představil svůj problém, který v kulturní praxi řeší. Ostatní členové skupiny mu poté navrhují řešení a svoje tipy, zkušenosti, případně kontakty či literaturu.
  • Na konci každého setkání si každý stanoví, co si ze setkání odnesl a co udělá jako další kroky pro řešení svého problému. Na začátku následujícího setkání každý řekne, jak se v problému posunul.
  • Každý člen může přivést na 1 setkání jednoho dalšího člověka (např. dalšího člena svého týmu nebo hosta).
  • Budeme motivovat členy skupiny, aby ostatním představili svoji kulturní organizaci a její prostory. Podíváte se tak i ke kolegům "za oponu" a pokud je to ve vašich možnostech, totéž nabídnete vy jim.

Otevíráme 2 mastermind skupiny

Strategie a leadership

  • tato skupina je primárně pro zkušené lídry úspěšných kulturních organizací

    Tato skupina je zaměřená na témata strategie a leadershipu kulturních organizací. Je určena pro lídry malých i velkých organizací jako jsou divadla, orchestry, festivaly, umělecké soubory, agentury apod. Pokud vedete tým lidí a řešíte nebo chcete řešit víc než jen každodenní produkci a provoz organizace, ale i její směřování, vizi a jak být dobrým lídrem, je to přesně pro vás.

Vedoucí skupiny a facilitátor setkání:

Martin Hudeček
Martin Hudeček

Působí na katedře produkce na DAMU, kde od roku 2009 rozvíjí pětiletý vzdělávací program zaměřený na leadership a projektové a strategické řízení. Obor kreativní producentství zde v roce 2016 také vystudoval.
Svou pozornost zaměřuje především na spolupráci kulturních organizací s individulními mecenáši a sponzory. Jako mentor a konzultant spolupracoval například s Vilou Štvanice, Jatka78, Divadlo D21, Signal festival či 420People. Jako kouč potom spolupracuje například E&Y, O2 a Deloitte. Je generálním ředitelem IT firmy ORBIT.
Strategické řízení kulturních organizací považuje za silný nástroj pro úspěšné jednání se silnými mecenáši a sponzory.
Propojuje klasický přístup ke strategickému řízení (např. škola M. Kaisera) s přístupy, které jsou vlastní pro startupovou scénu. Věří v užitečnost propojení světa umění, kultury a byznysu.

Termíny setkání:

Cca 1x za měsíc v Praze,
celkem 6 setkání po 3-4 hodinách:

22. 6. 2017, 15. 9. 2017, 13. 10. 2017, 
10. 11. 2017, 8. 12. 2017 + 1 termín dle dohody

Cena:

8 900 Kč

Management a marketing

  • tato skupina je primárně pro výkonné manažery a marketéry kulturních organizací

    Tato skupina je zaměřená na praktické problémy managementu a marketingu kulturních organizací. Je určena pro výkonné pracovníky malých i velkých organizací jako jsou divadla, orchestry, festivaly, umělecké soubory, ale i knihovny, galerie a muzea. Pokud máte na starosti především provoz kulturní organizace, její efektivitu, a/nebo oblast marketingu, je tato skupina přesně pro vás.

Vedoucí skupiny a facilitátor setkání:

Mario Kubaš
Mario Kubaš

Kulturolog, arts manažer, vysokoškolský pedagog (Arts management VŠE), expert na kulturní politiku a média. Studoval činoherní herectví na DAMU v Praze, estetiku a religionistiku na Masarykově univerzitě v Brně, žurnalistiku na Univerzitě Karlově v Praze, management kultury a médií na Sciences-Po v Paříži, doktorskou práci obhájil na katedře kulturologie na UK. V roce 2013 získal prestižní stipendium vlády USA pro studium amerického způsobu financování kultury. Pět let působil jako redaktor, moderátor a editor kulturní redakce zpravodajství České televize. Je členem mediální rady Národního památkového ústavu. V Nové síti se stará o celorepublikový projekt Periferie, který mapuje a aktivizuje lokální umělecká centra po celé republice. V barokním orchestru Collegium 1704 vede patronský a mecenášský program. Je manažerem úspěšného divadelního festivalu Modrý kocour v Turnově.

Termíny setkání: 

připravujeme

Cena:

připravujeme

V ceně je

  • 6 setkání po 3,5 hodinách, tzn. 21 hodin nabitých radami, zkušenostmi, sdílením a nápady s podobnými lidmi z kulturní praxe
  • účast v uzavřené skupině zkušených lídrů a manažerů kulturních organizací
  • možnost dovést na 1 setkání 1 další osobu - ať už vašeho kolegu nebo inspirativního hosta
  • uzavřená skupina na Facebooku
  • menší občerstvení
  • vedení zkušeného facilitátora

Bonusy:

  • poukaz na on-line kurzy Culture Matters pro vás nebo váš tým v hodnotě 1 900 Kč
  • kniha Simona Sinka Začněte s PROČ 

Možná vás napadají tyto otázky:

 

  • Je to pro mě?

    Pokud nesete odpovědnost za kulturní projekty, mastermind skupina vám pomůže zjistit, zda byste něco mohli udělat lépe, efektivněji, snáze...pokud jste v roli lídra kulturní organizace, je pro vás vhodná skupina Martina Hudečka, pokud se více staráte o samotný provoz organizace, produkci či marketing, zvolte skupinu Maria Kubaše. Případně si ještě jednou přečtěte popis obou skupin o něco výše.
  • Jak budou setkání probíhat?

    Na každém setkání bude mít každý člen prostor, aby představil svůj problém, který v kulturní praxi řeší. Ostatní členové skupiny mu poté navrhují řešení a svoje tipy, zkušenosti, případně kontakty či literaturu. Na konci každého setkání si každý stanoví, co si ze setkání odnesl a co udělá jako další kroky pro řešení svého problému. Na začátku následujícího setkání každý řekne, jak se v problému posunul.
  • Stojí to za ten čas?

    Mnoho času ztratíme znovuobjevováním kola či Ameriky. Čas strávený sdílením již objeveného tak může spoustu času ušetřit. Je to produktivní čas, celé setkání má poměrně rychlý spád a jasnou strukturu, abyste ze setkání využili co nejvíce.
  • Stojí to za ty peníze?

    Hledání řešení na vaše problémy s dalšími zkušenými lidmi vám ušetří nejen mnoho času, stresu, pokusů, omylů i pádů, ale samozřejmě i peněz. Na setkání skupiny máte k dipozici až 9 zkušených odborníků z praxe včetně facilitátora, který dává debatě jasnou strukturu. Takovou studnici zkušeností, a přitom jasný tah na branku jen tak někde nenajdete. Členství ve skupině je tedy vyjímečná investice jak do vašeho osobního rozvoje, tak i do vaší organizace. Blíže se také seznámíte s kolegy z branže a třeba v nich najdete i partnery pro další spolupráci.
  • Lze účast ve skupině zaplatit na splátky?

    Ano, možné je zaplatit celou částku ve dvou splátkách - 4 900 Kč před prvním setkáním a 4 000 Kč v září. Pokud máte zájem o tuto možnost, napište prosím do poznámky přihlášky "platba na splátky".
  • Proč bych se měl/a radit s někým jiným, než se členy mého týmu?

    Jako kulturní manažer či pořadatel máte sice tým lidí, ale ti jsou v jiných rolích. V mastermind skupině se setkáte s lidmi, kteří "chodí v obdobných botách" jako vy. Jejich zkušenosti a názory jsou ty, které vám lidé v jiných rolích patrně nepřinesou.
  • Co když nebudu pro skupinu přínosem?

    Každý z nás máme své zkušenosti a je přirozené, že pokud se s nimi někdy nedostaneme až do cíle, máme dojem, že toho umíme a známe málo. Realita však bývá opačná a sdílením svých zkušeností vždy někoho můžeme obohatit, vždy můžeme být někomu prospěšní.
  • Co když se některé schůzky nezúčastním?

    Vynechání některé ze schůzek mastermind skupiny je samozřejmě škoda, ale 100% účast není nezbytnou podmínkou pro vstup do skupiny. Pokud opravdu nemůžete dorazit, lze se domluvit na tom, že pošlete svého zástupce.
  • Co když po první schůzce zjistím, že mi tento formát nevyhovuje?

    Nic neriskujete! Pokud nebudete spokojeni, můžete do 14 dnů od prvního setkání požádat o vrácení peněz. Vrátíme vám bez otázek plnou cenu zpět!

 

Přihlaste se zde: 

sipky