KULTURA NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
ANEB NAJDĚTE SVÉ FANOUŠKY ONLINE

Ukážeme vám, jak efektivně využít sociální sítě a zviditelnit vaše kulturní projekty a jednotlivé události.

Jak využít sociální sítě pro kulturu - 1. část

Sociální sítě jsou naprostou prioritou v komunikaci kulturních subjektů, které si nemohou dovolit mnohdy velmi nákladnou a rovněž špatně měřitelnou tradiční offline reklamní komunikaci. Během dopoledního semináře se pobavíme o tom,

  • jak správně identifikovat potenciál, který v sociálních sítích tkví,
  • uceleně si posvítíme na aktuální trendy a zároveň společně vyvrátíme některé mýty, které se o sociálních sítích tradují
  • nejdůležitější část semináře bude věnovaná nastavení vaší strategie vystupování na sociálních sítích a tvorbě obsahu
  • obzvláště se pak zaměříme na propagaci událostí, které jsou základním nástrojem pro všechny kulturní subjekty a instituce
  • hlavní řeč bude o Facebooku, ale dotkneme se i jiných sociálních sítí.

Pokud nevíte, jak uchopit vaši prezentaci na sociálních sítích, pokusíme se vás nasměrovat správným směrem. Základním kamenem prezentace budou vlastní zkušenosti lektora a velká dávka inspirace pocházející od úspěšných kulturních projektů i z jiných odvětví.

Obsah 1. části semináře:

  • potenciál sociálních sítí obecně
  • aktuální trendy, mýty a další vývoj
  • strategie pro sociální sítě
  • analýza některých vašich profilů
  • založení a základní nastavení stránek a účtů
  • jak vytvářet úspěšný obsah pro sociální sítě
  • krizová komunikace
  • propagace událostí
  • propojení online a offline komunikace
  • inspirace pro další studium

Facebook Ads: jak přilákat více lidí na vaše akce - 2. část

Být na Facebooku a neinvestovat do něj alespoň marginální částky, je jako vytisknout plakáty, ale nemít je kam vylepit. Během odpoledního workshopu si posvítíme na Facebook Ads.

Lámete si hlavu, jak efektivně využít reklamní systém na Facebooku? Chcete reklamy používat, ale nevíte jak?

Společně si ukážeme všechny možnosti, které reklamní systém nabízí a následně si společně krok po kroku projdeme, jak vytvořit kampaně mající za cíl zviditelnit vaše příspěvky na Facebooku, Facebook stránku nebo webové stránky.

Přímo s vámi projdeme a nastavíme:

  • principy platící inzerce na Facebooku
  • založení reklamního účtu / Business Manager
  • jednotlivé reklamní formáty
  • 10 základních pravidel pro úspěšné kampaně
  • nastavení konkrétních kampaní krok po kroku
  • kreativa & cílové skupiny, které chceme oslovit
  • pokročilejší cílení (remarketing / lookalike & custom audiences)
  • alokace rozpočtů (kolik investovat do jakých kampaní a od kdy do kdy)
  • vyhodnocování
  • inspirace pro další studium

Své bohaté zkušenosti vám předá odborník z praxe:

Sociálním sítím a internetové reklamě obecně se aktivně věnuji více než 5 let. Jsem spolumajitelem agentury Influencer.cz. Mezi naše klienty patří automobilová značka BMW, cider Somersby nebo knižní nakladatelství Albatros. Historicky jsem spojený s brněnskou kulturní scénou. Stál jsem u zrodu brněnské klubové noci Hrnem Brnem. V minulosti jsem byl zodpovědný za komunikaci hudebního klubu Favál nebo Studentského Majálesu Brno. Aktuálně mám na starosti marketing a PR brněnského Eleven clubu, Letního kina na Špilberku a nově vznikajícího festivalu Špilberk Balkannn.

Máte zájem o seminář a workshop? Napište nám

Klikněte na tlačítko nebo využijte formulář níže. Rádi se s Vámi domluvíme individuálně.
Chci vám napsat
Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů